Hej! Se på detta golv. Förra ägaren hade parkettgolv först, bytte det till betonggolv som målades. Nu har vi bott här några år och betongfärgen har kommit bort på vissa ställen. Under en list finns det sådant brunt. Ser ut som lim. Läcker inte från golvärme vad vi vet. Vattenmätaren står still. Missfärgning från målfärgen i betong?, kommit från silikon?(ser ut som de satt det för att få golvet rakare) golvet i huset är ganska ojämt. Allt känns torrt på det sättet? Vad tror ni det är? Ingen lukt. Känns som lim.