ingen nivåskillnad.
glipan är ca 0,5 mm
men man ser den när man kommer gående
sjukt störigt
glipan är ca 0,5 mm
men man ser den när man kommer gående
sjukt störigt
japp tänkt försöka knacka igen.
men lite störigt endå.
lagt en del golv innan ( billiga utan dom problemen )
lite därför jag undra om det kunde vara nått knas med golvet.
men lite störigt endå.
lagt en del golv innan ( billiga utan dom problemen )
lite därför jag undra om det kunde vara nått knas med golvet.
jepp
Ligger i kök o storarummet. Köpt till hela huset men avaktar tills detta är löst
Köpt pergo men ingen matta på den jag köpte.


