phl #1 Medlem · Skåne · 7 248 inlägg 24 dec 2012 07:03 phl Medlem Skåne 7 248 inlägg 24 dec 2012 07:03 #1 God jul på er allihopa!
ceson #2 Medlem · Skaraborg · 1 971 inlägg 24 dec 2012 07:46 ceson Medlem Skaraborg 1 971 inlägg 24 dec 2012 07:46 #2 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Detsamma önskar jag
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Detsamma önskar jag
mattiasp #3 Husägare · Täby, Sthlm · 6 884 inlägg 24 dec 2012 08:24 mattiasp Husägare Täby, Sthlm 6 884 inlägg 24 dec 2012 08:24 #3 Jag med! Ta det lugnt på vägarna där nere i södern. Ni kan ju inte köra bil när det kommer lite snö och blåst.
Jag med! Ta det lugnt på vägarna där nere i södern. Ni kan ju inte köra bil när det kommer lite snö och blåst.
bygga_bo #4 Medlem · Skåne · 2 315 inlägg 24 dec 2012 15:06 bygga_bo Medlem Skåne 2 315 inlägg 24 dec 2012 15:06 #4 God jul på er med! Nu är kidsen parkerade vid TV:n för att se på Kalle Anka. Hmmm, undrar om man kan smyga ner i källaren och okynnesfräsa lite under tiden...?
God jul på er med! Nu är kidsen parkerade vid TV:n för att se på Kalle Anka. Hmmm, undrar om man kan smyga ner i källaren och okynnesfräsa lite under tiden...?
jac #5 Medlem · Skåne · 3 375 inlägg 24 dec 2012 21:31 jac Medlem Skåne 3 375 inlägg 24 dec 2012 21:31 #5 Även jag får önska en God Jul!!! Det tar sig, nu är de snart i säng också... Undra om det går att smyga ut och prova nya sågen och/eller yxan jag fick
Även jag får önska en God Jul!!! Det tar sig, nu är de snart i säng också... Undra om det går att smyga ut och prova nya sågen och/eller yxan jag fick
bengtn #6 Medlem · stockholm · 889 inlägg 24 dec 2012 22:30 bengtn Medlem stockholm 889 inlägg 24 dec 2012 22:30 #6 Nu ska vi se sa jac, tog sin yxa och såg... God jul! /B