God jul på er allihopa!
 
tomte.gif
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Detsamma önskar jag:)
 
Jag med! Ta det lugnt på vägarna där nere i södern. Ni kan ju inte köra bil när det kommer lite snö och blåst.
 
  • Gilla
1457g
  • Laddar…
God jul på er med!

Nu är kidsen parkerade vid TV:n för att se på Kalle Anka. Hmmm, undrar om man kan smyga ner i källaren och okynnesfräsa lite under tiden...?
 
Även jag får önska en God Jul!!!

Det tar sig, nu är de snart i säng också... Undra om det går att smyga ut och prova nya sågen och/eller yxan jag fick :)
 
Nu ska vi se sa jac, tog sin yxa och såg...:)
God jul!
/B
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.