Kan själv!
· Trelleborg
· 19 692 inlägg
God jul på er allihop!
Inspirerad av följande inlägg från @Mikael_L
https://www.byggahus.se/forum/threads/gaaaahhhh.378591/page-690#post-6039791
Så skickade jag en slant till sjukvårdare i Ukraina!
Inspirerad av följande inlägg från @Mikael_L
https://www.byggahus.se/forum/threads/gaaaahhhh.378591/page-690#post-6039791
Så skickade jag en slant till sjukvårdare i Ukraina!
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
God Jul 🎄🎅🧑🎄
Klicka här för att svara
