Kan man ha en glipa på 25 mm runt om fönsterkarmen eller ska man regla ut och med vad tex? Jag tänkte på smygarna invändigt hur man ska göra då om det är 25 mm runt om.
Jag mätte tegel - tegel och minus 10 på det jag skulle öppnat upp och kollat innan dum som man är.