Hej,
Jag bor i ett hus som troligtvis har en ytterdörr som är 25-30 år gammal. Inget fel med det men det senaste har jag upptäckt en glipa mellan karm och dörr som jag tänkte åtgärda inför vinterns kalla vinddrag.
Hur tror ni man åtgärdar detta på bästa sätt? Justera karmskruvarna? Tätningslister?
Tack på förhand!
Jag bor i ett hus som troligtvis har en ytterdörr som är 25-30 år gammal. Inget fel med det men det senaste har jag upptäckt en glipa mellan karm och dörr som jag tänkte åtgärda inför vinterns kalla vinddrag.
Hur tror ni man åtgärdar detta på bästa sätt? Justera karmskruvarna? Tätningslister?
Tack på förhand!
Produkter som diskuteras: "Tätningslister"
Tätningslist E-profil vit EPDM-gummi Tesa
För springor 1-3,5 mm
45 kr inkl moms
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden

