Sådde gräs i Mitten på oktober förra året. (Weibulls Extra Green) Idag lämnar gräsmattan en hel del att önska. Se bild.
Är man alldeles för otålig som hade förväntat sig en tätare gräsmatta nu? Den kommer kanske ta sig nu när värmen kommer? Gräset är ju av en långsamtväxande sort men tycker nästan att den är oroväckande gles...
Någon som känner igen detta utseende på sin nya matta?
Är man alldeles för otålig som hade förväntat sig en tätare gräsmatta nu? Den kommer kanske ta sig nu när värmen kommer? Gräset är ju av en långsamtväxande sort men tycker nästan att den är oroväckande gles...
Någon som känner igen detta utseende på sin nya matta?
Klicka här för att svara
