prototypen skrev:
Begriper inte hur jag får tag på IP adressen med iPadden
Och jag begriper inte detta... Men jag är säkert för morgontrött...

Men var hittar jag länk i YouTube appen.

jag kan sudda inläggen om det strider så mot reglerna!

Protte

prototypen skrev:
Men var hittar jag länk i YouTube appen.
Aha, du menar så. Jag har tyvärr ingen aning.

prototypen skrev:
jag kan sudda inläggen om det strider så mot reglerna!
Det är nog ingen som på allvar menar att det strider mot några regler. Och för övrigt tror jag inte att du kan sudda. ;)

Stefan Bengtsson skrev:
Jag antar att ni bara driver med varandra? Eller har ni förlorat förmågan att googla? ;)

[länk]
Det såg ärligt talat inte helt framgångsrikt ut, det släppte ju inte när han försökte dra ut en bit. De "svetsade" nog ihop den i ungefär samma ögonblick som de skar den ;)
Å en gammal hederlig pizzaslicer är ju 10 gånger snabbare. ;)

thomasx skrev:
Det såg ärligt talat inte helt framgångsrikt ut, det släppte ju inte när han försökte dra ut en bit. De "svetsade" nog ihop den i ungefär samma ögonblick som de skar den ;)
Och billigare. Mitt inlägg var inte ett försök att få alla att skära pizza med laser. Det var första träffen jag fick när jag googlade. Den andra träffen var en film som hette "my laser can't cut pizza"

Sök direkt på tuben då hittar ni framgångsrika pizzadelningar medelst laser

Korvgubbe
thomasx skrev:

Förbered dig på att bli häpnad!
Den absolut bästa metoden för att dela en pizza än att klippa isär den med en vanlig kökssax. 10 gånger snabbare än en "pizzaslicer" och billigare, eftersom det redan finns i varje kök samt har fler användningsområden. :thumbup:

• Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Mikael_L
thomasx skrev:
Smaken var det verkligen inget fel på, kan jag meddela :)
Nu säger du emot dig själv. Du både sågar glasstårtan och tycker sen att den var god !?!?
Hur ska du ha det? ;)

• Gilla
thomasx
  • Laddar…
Mikael_L
Korvgubbe skrev:
Den absolut bästa metoden för att dela en pizza än att klippa isär den med en vanlig kökssax.
Kul, så har jag gjort sedan några månader tillbaka, då jag kom på iden att prova. :)

Korvgubbe skrev:
Den absolut bästa metoden för att dela en pizza än att klippa isär den med en vanlig kökssax. 10 gånger snabbare än en "pizzaslicer" och billigare
Men ack så tråkigt... :thumbdown::p

Nä nu håller vi oss till ämnet i TS anda!

Vad tror ni om att använda en vanlig motorsåg? Med rätt kedjeolja kanske man kan få till en extra gourmetistisk (undrar om det ordet finns...) touch. Kanske skulle tryffelolja funka... :D

Mikael_L
Vinflaska har jag öppnat genom att dra ner en spånskiveskruv i korken med skruvdragaren och sen dragit upp korken med hovtång.

Mikael_L skrev:
Vinflaska har jag öppnat genom att dra ner en spånskiveskruv i korken med skruvdragaren och sen dragit upp korken med hovtång.
Metoden finns redan produktifierad. :)
bosch-ixo-vino.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Korvgubbe skrev:
Den absolut bästa metoden för att dela en pizza än att klippa isär den med en vanlig kökssax. 10 gånger snabbare än en "pizzaslicer" och billigare, eftersom det redan finns i varje kök samt har fler användningsområden. :thumbup:
Jodå, saxenmetoden är väl känd. Men jag personligen tycker att slicermetoden är både snabbare och mindre kladdig :)

Jag menar,

Med Pizzaslicer
Rull-rull rull-rull rull-rull, rull-rull och du har 8 fina bitar

Med sax
Klipp-klipp-klipp-klipp-klipp-klipp-klipp-klipp-klipp och du har två pizzahalvor och en kladdig näve ;)

Alfredo skrev:
Men ack så tråkigt... :thumbdown::p

Nä nu håller vi oss till ämnet i TS anda!

Vad tror ni om att använda en vanlig motorsåg? Med rätt kedjeolja kanske man kan få till en extra gourmetistisk (undrar om det ordet finns...) touch. Kanske skulle tryffelolja funka... :D
Funkar säkert!
Traditionell jungfruolja måste ju också vara ett hett alternativ då :)
Undrar vad sågen tycker om balsamico :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.