Varför blir det så här i hörnen på vårat glasräcke, vitt som inte går att skura bort. Vill gärna få bort det.
 
  • Vit beläggning i hörnet av ett glasräcke med utsikt över en trädgård och stenläggning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat av moderator:
S
Sitter det på utsidan ? eller mellan glasen , ser ut som säkerhetsglas , ( 2 glas med folie mellan )
 
S
Ser ut som fukt trängt in mellan glasen. Är det härdade sandwichglas med någon form av plast mellan?
 
Det ser ut som laminatglas, alltså två glasskivor med en plastfilm emellan. Som i en bilframruta. Filmen har lossat och fukt trängt in. Du kan inte skura bort det.
Förhoppningsvis har du garanti.
 
S Shiraz skrev:
Ser ut som fukt trängt in mellan glasen. Är det härdade sandwichglas med någon form av plast mellan?
Ingen aning faktiskt. Får nog kolla upp det.
 
S skutten11 skrev:
Sitter det på utsidan ? eller mellan glasen , ser ut som säkerhetsglas , ( 2 glas med folie mellan )
Jag vet inte det tyvärr.
 
Jag får nog kolla med leverantören av staketet och höra vad de säger.
 
N Neta58 skrev:
Varför blir det så här i hörnen på vårat glasräcke, vitt som inte går att skura bort. Vill gärna få bort det.
Vilket fabrikat köpte ni?
 
Gissar det är räckesbutiken... jag har 23 sektioner där nästan alla blev såna efter 4-5 år bara...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.