Hej allvetande forum! Vi funderar på att sätta upp ett glampingtält på tomten till vår sommarstuga som en extra gäststuga och för att hyra ut några nätter då och då. .

Vi tänker att man ska ha det uppe från tidig vår till sen höst och sedan ta ner det över vintern, så man slipper påväxt och slitage under den kalla delen av året. Vi tänker också att man ska ha en gasolkamin för kyliga nätter.

Tanken är att ställa det på en trall så vi kommer upp några cm från marken. Stugan ligger för övt på Orust.

Någon som har gjort detta som har tips om vad man ska tänka på?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.