Hejsan Alla Glada

Här kommer en påskhälsning från vår kompis KnockOnWood som tar igen sig med lite kycklinguppfödning, vedhuggeri med mera :)

Knockonwood påskhälsning.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
KnockOnWood och 11 till
  • Laddar…
Håller han inte hus på forumet längre?
 
D09
Han sitter i karantän ;)

Glad Påsk KoW
 
Redigerat:
  • Gilla
KnockOnWood och 1 till
  • Laddar…
galento
Ja du får ha en bra Påsk KnockOnWood :up: och vi få hoppas at du snart är tillbaka här.
 
  • Gilla
KnockOnWood och 1 till
  • Laddar…
Meh.. Vad har han gjort nu då :x
Gla'påsk MrKOW :) I efterhand..
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Skall det inte vara "Kamrat KOW"?
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
-RB- skrev:
Skall det inte vara "Kamrat KOW"?
., om det var till mig (?) så stod det mellan Mr och Ms ..och vad jag förstått så är hen av manligt kön ;) så det blev Mr :)
 
  • Gilla
-RB-
  • Laddar…
Nej, det var mer riktat mot trådens namn. Ett försök att skoja till det lite. :)
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Hälsa tillbaka, vem är KOW på bilden?
 
  • Gilla
yonna
  • Laddar…
mexitegel skrev:
Hälsa tillbaka, vem är KOW på bilden?
Det är inte helt klarlagt då det ju är två tuppar på bilden, men jag misstänker den till höger ;)
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Är det inte dax att släppa på karantänen för vår kompis KOW snart?

Jag tycker Marlen får visa lite god vilja nu och inte utesluta trogna medlemmar från forumet..........
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
thomasx skrev:
Det är inte helt klarlagt då det ju är två tuppar på bilden, men jag misstänker den till höger ;)
Ja, det var faktiskt min gissning också :)
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Brukar inte KOW bära gul väst? :D
reflexvast-gul-till-hons.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • 11380038_445177842318924_1415161781_n.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
KnockOnWood och 1 till
  • Laddar…
Glad påsk KoW
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
T thomasx skrev:
Hejsan Alla Glada

Här kommer en påskhälsning från vår kompis KnockOnWood som tar igen sig med lite kycklinguppfödning, vedhuggeri med mera :)

[bild]
Hehehe, har inte sett denna tråden förut :D
Ja, jag brukar ju tillbringa påsken i häktet. Får fundera på varför, det måste ju finnas någon anledning :geek:

I år såg det ut så här på påskdagen. Tyvärr så molnigt så fullmånen inte syntes.
Men lejonet och lammen, eller katten och hönsen, smaskar på majskornen, som är allas favorit:
Katt som tittar på höns som pickar majskorn på en gräsmatta från en öppen dörr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
D09 och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.