Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Hehehe, har inte sett denna tråden förutT thomasx skrev:
Ja, jag brukar ju tillbringa påsken i häktet. Får fundera på varför, det måste ju finnas någon anledning
I år såg det ut så här på påskdagen. Tyvärr så molnigt så fullmånen inte syntes.
Men lejonet och lammen, eller katten och hönsen, smaskar på majskornen, som är allas favorit:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara



