Glad midsommar alla forum läsare och tack byggahus för ett otroligt bra jobb .:thumbup:
 
Glad Midsommar. Dansa lagom...
:thumbup:
 
Mikael_L
Glad midsommar på dig själv Polos, och till alla andra byggahusare med.


Atom skrev:
Glad Midsommar. Dansa lagom...
...nykter ...? ;)
 
  • Gilla
Atom
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.