Hejsan !
Har en undran...garaget jag har har fått en betongplatta. detta gjordes i okt månad.
Jag vattnade ordenligt så den skulle bränna fint o lagom samt att garaget hade redan tak så plattan var skyddad från sol o regn med.
Såg nu idag att det finns några små sprickor i plattan sprickorna är knappt synliga men syns om man kollar riktigt noga knappt mm breda. så dom är alltså riktigt små.
Är detta något man kan klaga på eller annat sätt kanske blir värre ? plattan är ca 10 cm tjock o garaget är ca 70kvm.
Vore mycket tacksam för svar av någon som kan detta med betong. Tack på förhand / Stephan
Har en undran...garaget jag har har fått en betongplatta. detta gjordes i okt månad.
Jag vattnade ordenligt så den skulle bränna fint o lagom samt att garaget hade redan tak så plattan var skyddad från sol o regn med.
Såg nu idag att det finns några små sprickor i plattan sprickorna är knappt synliga men syns om man kollar riktigt noga knappt mm breda. så dom är alltså riktigt små.
Är detta något man kan klaga på eller annat sätt kanske blir värre ? plattan är ca 10 cm tjock o garaget är ca 70kvm.
Vore mycket tacksam för svar av någon som kan detta med betong. Tack på förhand / Stephan
Kan du ta bilder så är det lättare att avgöra
Klicka här för att svara
