Hejsan !
Har en undran...garaget jag har har fått en betongplatta. detta gjordes i okt månad.
Jag vattnade ordenligt så den skulle bränna fint o lagom samt att garaget hade redan tak så plattan var skyddad från sol o regn med.
Såg nu idag att det finns några små sprickor i plattan sprickorna är knappt synliga men syns om man kollar riktigt noga knappt mm breda. så dom är alltså riktigt små.
Är detta något man kan klaga på eller annat sätt kanske blir värre ? plattan är ca 10 cm tjock o garaget är ca 70kvm.
Vore mycket tacksam för svar av någon som kan detta med betong. Tack på förhand / Stephan
 
Kan du ta bilder så är det lättare att avgöra
 
D Du och 19till skrev:
Kan du ta bilder så är det lättare att avgöra
Ja jag kan skicka bilder imorrn....tack för att du svarade / stephan
 
All betong spricker mer eller mindre så det är helt normalt
 
D Du och 19till skrev:
Kan du ta bilder så är det lättare att avgöra
 
  • Spricka i ett betonggolv med mindre smuts och skräp omkring.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Helt normalt. Uppstår när betongen torkar och krymper.
 
  • Gilla
Grävarn1
  • Laddar…
Matti_75 Matti_75 skrev:
Helt normalt. Uppstår när betongen torkar och krymper.
Ok tack för svar !!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.