Jag skulle gärna villja ha ett ungefärligt pris på gjuten bottenplatta inklusive markarbete och golvvärme. Isolering 300mm. 122 kvm. Vad gäller markarbete så är det obefintligt mao lättarbetat(sand, alltså inga större problem.) Jag skall bygga i södra skåne.

MIGUL skrev:
Jag skulle gärna villja ha ett ungefärligt pris på gjuten bottenplatta inklusive markarbete och golvvärme. Isolering 300mm. 122 kvm. Vad gäller markarbete så är det obefintligt mao lättarbetat(sand, alltså inga större problem.) Jag skall bygga i södra skåne.
För bara gjutning och golvvärmedragning så skulle jag tippa på 1500-2000:- /m2

C
Hur mycket arbete kan du göra själv?

cheetah1 skrev:
Jag kan inte göra nåt arbete själv, jag bor många mil därifrån, jag gav dig bara ett ungefärligt pris

C
vidis skrev:
Jag kan inte göra nåt arbete själv, jag bor många mil därifrån, jag gav dig bara ett ungefärligt pris
Eeeh, va? Trådskaparen menade jag förstås. Det är ju rätt avhängigt på priset om man kan tänka sig att montera ihop grunden själv, kanske har nån polare som hjälper till med gjutningen, nån släkting som kör grävmaskin osv, än om man ska hyra in folk som ska göra precis allt.

cheetah1 skrev:
Eeeh, va? Trådskaparen menade jag förstås. Det är ju rätt avhängigt på priset om man kan tänka sig att montera ihop grunden själv, kanske har nån polare som hjälper till med gjutningen, nån släkting som kör grävmaskin osv, än om man ska hyra in folk som ska göra precis allt.
sorry, jag förstod det som att det var du som skapade tråden....

Får väl skylla på att jag är ny här från idag :-)

C
vidis skrev:
sorry, jag förstod det som att det var du som skapade tråden....

Får väl skylla på att jag är ny här från idag :-)
Luugnt. :) Å välkommen.

cheetah1 skrev:
Hej

Tyvärr kan jag inte göra något själv!!

vidis skrev:
För bara gjutning och golvvärmedragning så skulle jag tippa på 1500-2000:- /m2
Är det här priset beräknat om jag skulle göra det själv eller inte.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.