Hej,
Jag har gjutit en betongskiva i formplyfa med armeringsjärn till mitt utekök, den fick ligga lite länge i bränning i formen (ca 1,5mån) innan vändning.
När jag idag vände den så har skivan blivit alldeles grön…? Vad kan jag göra för att få bort det?
Tack på förhand !
Jag har gjutit en betongskiva i formplyfa med armeringsjärn till mitt utekök, den fick ligga lite länge i bränning i formen (ca 1,5mån) innan vändning.
När jag idag vände den så har skivan blivit alldeles grön…? Vad kan jag göra för att få bort det?
Tack på förhand !
S SebbeBL skrev:
Produkter som diskuteras: "skurborste"
Handskurborste
För att skura golv
99 kr inkl moms
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
