Hej !
Jag funderar på vad eller rättare sagt om jag ska göra något under orginal stommarna i vår lägenhet innan nymontering. Skåpen står som bekant på sockel på ett fyrkantigt regelverk med lös grus/betong innanför "fyrkanterna". Frågan är ska man bara låta det va och montera ikeaköket på de befintliga reglarna. Eller ska man tömma ut lite grus i varje "fyrkant" och hälla i lite finbetong för att få bättre stabilitet?
Mvh
Micke