gjort är gjort... valde den vägen hursom...
150mm plint
10mm armeringsjärn
borrade 60-80cm djupa hål, sen gjöt jag med hemmamixad betong upp till 15-20cm under markytan... sen på med papprör...
och nu idag (3 dagar senare) så gjöt jag själva plinten av grovbetong