Är på gång att skaffa ett spabad, och har några funderingar till placeringen
Marken är ganska sluttande.. skulle det fungera att gräva ur, gjuta en platta på ca 20-30cm höjd (med måttet 3x3m, och sedan regla ett tralldäck på plattan - att ställa badet på?
hur går man enklast till väga, finns det några bra steg-för-steg-guide?
vad behövs i fråga om materialåtgång etc?
alla tips och råd är välkomna!
Marken är ganska sluttande.. skulle det fungera att gräva ur, gjuta en platta på ca 20-30cm höjd (med måttet 3x3m, och sedan regla ett tralldäck på plattan - att ställa badet på?
hur går man enklast till väga, finns det några bra steg-för-steg-guide?
vad behövs i fråga om materialåtgång etc?
alla tips och råd är välkomna!
Till mitt bad så gick det på knappt 2000kr. Paddade en grusbädd och la dubbla isodränskivor och ställde badet direkt där på. Sen byggdes altanen runt om..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Klicka här för att svara