Vi renoverar stugan och bl.a. toaletten. Den är på 9.6 kvm.
Vill gärna ha golvvärme. För alla fallets skull kommer 12-25 mm flytspackel hällas ut över armering 100x100.
Saken är att jag har en golvvärmekabel kvar från förra renoveringen. Frågan är om den är ok att ha i det lilla badrummet. Den är nämligen på 2250 Watt! 200 lpm! Och vad jag förstår omöjligt att kapa...
Törs jag gjuta den i det lilla utrymme? Eller bör jag satsa på något typ 500 Watt?
I övrigt är det rent luftburet värme i stugan. Ventiler i vardrum och sovrum trycker in den varma luften. En frånluftsventil finns i badrummet, gästtoa, kök, tvättstuga och garderob.
Hur skulle ni göra?