Å Åsa Sjödin #1 Medlem · 2 inlägg 16 jun 2021 10:18 Åsa Sjödin Medlem 2 inlägg 16 jun 2021 10:18 #1 Är det någon som vet om man skulle kunna gjuta in denna trapp i Sten, vill ha betongytan samt heltäckande, skulle vara smidigt ombudet gick att behålla den gamla trappen under. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #gjuta
Är det någon som vet om man skulle kunna gjuta in denna trapp i Sten, vill ha betongytan samt heltäckande, skulle vara smidigt ombudet gick att behålla den gamla trappen under.
Düsseldorff #2 Byggnadsvårdare · Bromma · 3 118 inlägg 16 jun 2021 10:38 Düsseldorff Byggnadsvårdare Bromma 3 118 inlägg 16 jun 2021 10:38 #2 Men hur ska du göra med höjd mot dörren? Den nya betongtrappan kommer ju bygga högre. Du kan inte ha betongtrappsteg som är 2 mm tjocka, håller inte. Jag är tveksam.
Men hur ska du göra med höjd mot dörren? Den nya betongtrappan kommer ju bygga högre. Du kan inte ha betongtrappsteg som är 2 mm tjocka, håller inte. Jag är tveksam.
Å Åsa Sjödin #3 Medlem · 2 inlägg 16 jun 2021 11:43 Åsa Sjödin Medlem 2 inlägg 16 jun 2021 11:43 #3 Bergendorff skrev: Men hur ska du göra med höjd mot dörren? Den nya betongtrappan kommer ju bygga högre. Du kan inte ha betongtrappsteg som är 2 mm tjocka, håller inte. Jag är tveksam. Ok det finns utrymme för ca2 cm, är det för lite? Det låter lite.
Bergendorff skrev: Men hur ska du göra med höjd mot dörren? Den nya betongtrappan kommer ju bygga högre. Du kan inte ha betongtrappsteg som är 2 mm tjocka, håller inte. Jag är tveksam. Ok det finns utrymme för ca2 cm, är det för lite? Det låter lite.