Någon som har erfarenhet av att bygga innerväggar med gipsskivor då takhöjden är större än 2,4 m?
Hur gör man om man har t.ex. 3 m, skarvar man plattor och delar av dom då (om man köper standard 1,2 x 2,4 m)? Eller går det att få tag på större skivor utan att det kostar orimligt mycket extra?