Hej! Är i farten med att gipsputsa invändiga väggar av ett nymurat Ytong-hus. Men är lite fundersam kring armering av gipsputsen, är detta något som är nödvändigt? Tycker det verkar vara delade meningar kring detta. Blir förstås lite krångligare att baka in nät än att bara slänga upp 8mm och dra av, så hur skulle arbetsmoment se ut isåfall?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.