Ja så var det det kändes så varmt, men det beror på att det ligger plastmatta och inte kakel på golvet. Känner mig så här två-tre år efter badrumsrenoveringen grymt nöjd att vi inte la pengar på kakel eller golvvärme, visst det glänser inte om väggarna så kanske inte får fullt ut vid en försäljning men för oss duger det väldigt bra med plastmattor på golv å väggar, saknar inte kakel ett dugg. Så ifall nån funderar i dessa banor säger jag bara go for it.
Det enda lilla misstag vi gjorde var att inte räkna med tillräcklig plats för handdukarna mellan handfat-toastol, vi tänkte inte på att handdukar hänger neråt, vet inte riktigt vad som hände men nåt fel måste man väl göra.
Det enda lilla misstag vi gjorde var att inte räkna med tillräcklig plats för handdukarna mellan handfat-toastol, vi tänkte inte på att handdukar hänger neråt, vet inte riktigt vad som hände men nåt fel måste man väl göra.
Vad var frågan? Om hur man bygger ett badrum som kombinerar plastmatta med en daglig övning i problemlösning? Grattis, ni nailade det! Saknar inte kakel, men verkar ha ett kreativt sätt att hänga handdukar – kanske horisontellt nästa gång?
Ingen fråga, ville bara förmedla hur nöjd jag är med valet plastmattor å ingen dyr golvvärme.MrJay skrev:
Jag tror jag tänkte att små handdukar kunde hänga över toastolen men de hustrun ville ha där är ofta längre och dessutom en tredje gäst handduk, det finns inte mycket yta att spela på, allt blev dessutom lite mindre när väggarna byggde ut mera än vi trodde när de byggde väggarna.
Nej jag lider inte så mycket, men hustrun tyckte det var så där att ha handdukarna så nära stolen, enligt Fråga Lund så yr det bakterier om en toastol när man spolar 😆Alfredo skrev:
Fusk med varm och go matta😊R Radhussemlan skrev:
Vi ska renovera badrum i fritidshuset som har golvärme (trasig) under klinkers och kakel på väggarna från 80-talet. Försöker övertala min partner att välja plastmatta.
Hur värmer ni upp badrummet?