Har en dräneringsbrunn i plast (slät) som jag tänkte sätta en pump i. Hur gör jag enklast genomföringen av PEM-slangen? Räcker det att borra i rätt dimension och täta vid behov eller finns det någon typ av genomföringskoppling för PEM? Behöver även göra hål för elkabeln. Några idéer?