J
Har en dräneringsbrunn i plast (slät) som jag tänkte sätta en pump i. Hur gör jag enklast genomföringen av PEM-slangen? Räcker det att borra i rätt dimension och täta vid behov eller finns det någon typ av genomföringskoppling för PEM? Behöver även göra hål för elkabeln. Några idéer?
 

Bästa svaret

Varför täta?
Du vill väl att vatten ska rinna in i brunnen.

Protte
 
  • Gilla
  • Haha
Appendix och 1 till
  • Laddar…
J
Det har du förstås rätt i. Tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.