Hej,
Har fundering på att skaffa en robot gräsklippare. Efter att ha läst lite om de olika modellerna samt lyssnat på lite youtube videos så lutar det åt en Automower 220AC eller en Landroid 1.0. Eftersom dessa verkar vara tystast.
Nu har jag en generell fråga till ägare av dessa robotar.
När det gälle mjukvara uppdateringar kan man göra detta själv eller måste man lämna in maskinen till service verkstad?