Jag har en och har har kanske hunnit borra hundra hål sedan i sommras när jag köpte den. Passade på när ClasOhlsson nästan slutade med blå bosch i sitt sortiment så det var 50 % rabatt (priset blex starx under 800 om jag minns rätt). Den är liten och mycket smidig, kanske inget att använda till större hål men för 5-8 mm tycker jag den fungerar fint!