Jag skulle vilja få lite omdöme av er som har gasolkamin. Vilket märke ni har, var ni köpte, vad det kostade, var det värt? Hur de fungerar (motsvarar önskad värme) , förbrukning, tändning, flyttbarhet, livstid, kvalitet och allt ni har att komma med. Funderar på att köpa en som är värt, och utan elektricitet inblandad vid tändning. Bästa modell?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.