Jag skulle vilja få lite omdöme av er som har gasolkamin. Vilket märke ni har, var ni köpte, vad det kostade, var det värt? Hur de fungerar (motsvarar önskad värme) , förbrukning, tändning, flyttbarhet, livstid, kvalitet och allt ni har att komma med. Funderar på att köpa en som är värt, och utan elektricitet inblandad vid tändning. Bästa modell?