Kan en gasoltub till gasolgrill stå ute om sommaren i solljus eller vad gäller?
 
Går bra att ha den ute hela året , det är propan och gasar även på vintern , men ska inte stå i direkt solljus.
 
Ok.
Gasar?
 
Rickard.
R Rolle85 skrev:
Kan en gasoltub till gasolgrill stå ute om sommaren i solljus eller vad gäller?
Kan kan den nog men det är nog klokt att skydda den mot direkt solljus. Aga säger att tuben inte får bli varmare än 40° men det är såklart med viss säkerhetsmarginal.
 
Hmm så ett skynke över
 
R Rolle85 skrev:
Ok.
Gasar?
Förlåt menar att propanen ger gas i minusgrader med , det med skynke räcker nog inte utan skugga ska det vara
 
Ok tack
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.