M MatJen #1 Medlem · 2 inlägg 12 jan 2007 20:05 MatJen Medlem 2 inlägg 12 jan 2007 20:05 #1 Ska köpa en Smeg inbyggnadshäll och använda gasoltub till den (11 liters), min fråga är om någon vet hur länge en sån räcker vid normal användning? Måste man fylla på den varje månad eller varje år eller vad? Tacksam för svar.
Ska köpa en Smeg inbyggnadshäll och använda gasoltub till den (11 liters), min fråga är om någon vet hur länge en sån räcker vid normal användning? Måste man fylla på den varje månad eller varje år eller vad? Tacksam för svar.
pappskallen #2 Medlem · 2 286 inlägg 12 jan 2007 21:23 pappskallen Medlem 2 286 inlägg 12 jan 2007 21:23 #2 Räkna med att byta den ca två ggr per år (generellt givetvis)
M MatJen #3 Medlem · 2 inlägg 13 jan 2007 11:03 MatJen Medlem 2 inlägg 13 jan 2007 11:03 #3 OK, tack så jättemycket för svaret!