Hej,
Är i sommarstugan och fixar. Skulle installera tvättmaskin i denna garo ”strömbrytare”. Det sitter varmvattenberedare där nu men det verkar inte funka med inkoppling av tvättmaskin då det inte finns neutral (finns två ledare) framdraget.
Men till frågan .. märker att plint 4 är lite bränd och märker att den sitter löst. Skruven som håller kabeln drar inte (gängpaj) så känns inte bra att lämna den där. Har försökt hitta kopplingsschema på denna och mätaren är inte medpackad. Sitter de kopplade 1-2, 3-4, 5-6? Isåfall skulle jag kunna koppla bort den dåliga plinten 3-4 och köra 5-6 istället ?