1 288 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Gardena Comfort AquaContour
Produkter som diskuteras: "vattenspridaren"
Vattenspridare
Vattenspridare, eller sprinklers, är oumbärliga verktyg för att bevara och befrämja trädgårdens växtlighet under de torra månaderna. Oavsett om du har ett litet grönområde, en stor gräsmatta, grönsaksland eller blomsterrabatter, så har
Läs mer
Hej!
Jag har haft en några år nu och varje år ger jag mig fan på att jag ska lyckas bemästra den. Men ICKE!
Jag lusläser instruktionsboken om hur man ska göra. Jag tror mig även fatta hur jag ska göra och efter en stund ger jag upp!
Jag har gogglat och allt jag hittar är hur enkelt det ska vara att ställa in den.
Du kan få köpa min superbilligt
Jag har haft en några år nu och varje år ger jag mig fan på att jag ska lyckas bemästra den. Men ICKE!
Jag lusläser instruktionsboken om hur man ska göra. Jag tror mig även fatta hur jag ska göra och efter en stund ger jag upp!
Jag har gogglat och allt jag hittar är hur enkelt det ska vara att ställa in den.
Du kan få köpa min superbilligt
Hej och tack för svaret. Ja den låter ju som att den är för bra för att vara sann.. Vad är det som inte funkar hos dig? Hur billigt säljer du denJ Jarl69 skrev:Hej!
Du kan få köpa min superbilligt![]()
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden