2 592 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Gardena automatisk vattenfördelare
Hej,
Jag funderar på att investera i en Gardena automatisk vattenfördelare så att man kan vattna trädgården på ett lite smidigare och förhoppningsvis smartare sätt. Jag läste att Gardena automatisk rekommenderas i kombination med en Gardena vattendator C 1060. Är det någon som har erfarenhet, tycker ni att det är bra köp? Tips om nackdelar och förbättringsmöjligheter är också välkomna.
Jag funderar på att investera i en Gardena automatisk vattenfördelare så att man kan vattna trädgården på ett lite smidigare och förhoppningsvis smartare sätt. Jag läste att Gardena automatisk rekommenderas i kombination med en Gardena vattendator C 1060. Är det någon som har erfarenhet, tycker ni att det är bra köp? Tips om nackdelar och förbättringsmöjligheter är också välkomna.
Elektroniktokig
· skåne
· 712 inlägg
Har precis köpt och installerat min, är väl rätt nöjd, kunde varit fler inställningar.
Ville egentligen ha Gardena Smart Irrigation Control set, betydligt dyrare men fler inställningar och app styrd.
Ville egentligen ha Gardena Smart Irrigation Control set, betydligt dyrare men fler inställningar och app styrd.
Tack för ditt svar. Självklart är det smidigare med appstyrda system. Får man fråga vad du fick betala för både delarna?kenneth5828 skrev:
Elektroniktokig
· skåne
· 712 inlägg
Knappt 2000
Använder 3 utgångar, och det funkar bra, skulle jag bo kvar hade jag köpt det riktiga med app, älskar apstyrning.
Använder 3 utgångar, och det funkar bra, skulle jag bo kvar hade jag köpt det riktiga med app, älskar apstyrning.
Bästa svaret
Elektroniktokig
· skåne
· 712 inlägg
2739384 Gardena Bevattningskontroll Master 820,00 kr
2568085 Gardena Automatisk vattenfördelare 643,00 kr
Totalbelopp 1.463,00 kr
www.proshop.se
2568085 Gardena Automatisk vattenfördelare 643,00 kr
Totalbelopp 1.463,00 kr
www.proshop.se
Klicka här för att svara