3 480 läst ·
22 svar
3k läst
22 svar
Garantiärende mobiltelefon
Väldigt egendomligt. Man gör ju en okulär besiktning av produkten när man lämnar in den just för att man senare ska kunna säga "du eller du har tagit sönder produkten". I detta fallet verkar ju repationsfirman eller 3-butiken har pajat skärmen, och det är ju underligt att det över huvud taget har ramlat tillbaka till kunden. Det hade ju räckt för 3 att titta på inlämningskvittot och konstatera "inga skador vid inlämnandet".
Verkar ju som om någon på 3 har tänkt rejält galet. För mig är det ett självklart fall och som är hela syftet med att man gemensamt granskar en produkt vid inlämnandet för att det inte ska kunna komma saker efteråt...
/HLH
Verkar ju som om någon på 3 har tänkt rejält galet. För mig är det ett självklart fall och som är hela syftet med att man gemensamt granskar en produkt vid inlämnandet för att det inte ska kunna komma saker efteråt...
/HLH
Jag drabbades av samma visa med en dator en gång. Tappad sa verkstaden och visade massa bilder. Hel sa jag och visade kvittot som budfirman skrev då de hämtade datorn. Då försökte verkstaden med att man inte kan kräva att budfirman ska granska datorn innan de skriver på, dom kom inte så långt med det...
Nu fick vi svar
Tre kommer att reparera telefonen utan kostnad för oss.
Första mejlet räckte, så det var bra. Och all heder till Tre som inte grävde ner sig i en skyttegrav men faktiskt lyssnade och komm till insikt
Tre kommer att reparera telefonen utan kostnad för oss.
Första mejlet räckte, så det var bra. Och all heder till Tre som inte grävde ner sig i en skyttegrav men faktiskt lyssnade och komm till insikt
Klicka här för att svara