2 496 läst ·
18 svar
2k läst
18 svar
Garanti granitbänk kök
Vad är det för vits med att INTE skriva vilken leverantör du haft så att man kan undvika stödja denna??sk61bulldog skrev:Tvärtom, köksleverantören kom och tittade och hävdade att det var något som inte gick att åtgärda och frånsade sig samtidigt allt ansvar. Jag har dock tappat allt förtroende för denna leverantör så jag prövar gärna ditt tips. Menar du vanlig rengöring med standardköksprodukter eller med något starkare? Vilken typ av bivax och hur ska denna appliceras?
Herregud det är en bänkskiva vi pratar om, ingen akvarellmålning??? Ska man inte förvänta sig att kunna använda bänkytan, tom kanske att det kommer lite saft på den utan att den tar skada???Mr Finsk skrev:
Medlem
· Stockholms län
· 20 inlägg
Hej igen,
Tack för all hjälp! Bänken sitter i vårt semesterhus i Spanien och är installerad av en lokal leverantör. Därav att jag inte trodde att namnet på leverantören skulle intressera någon.
Leverantören dömde som sagt ut skadan som permanent. Jag har dock varit i kontakt med ett annat företag som menar att skadan är i själva poleringen och som tror sig kunna få bort den. Jag återkommer med resultat.
Tack för all hjälp! Bänken sitter i vårt semesterhus i Spanien och är installerad av en lokal leverantör. Därav att jag inte trodde att namnet på leverantören skulle intressera någon.
Leverantören dömde som sagt ut skadan som permanent. Jag har dock varit i kontakt med ett annat företag som menar att skadan är i själva poleringen och som tror sig kunna få bort den. Jag återkommer med resultat.
Klicka här för att svara