32 551 läst ·
39 svar
33k läst
39 svar
Garageportsöppnare
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Jag har ofta tänkt att jag borde fixa nya batterier (till rimligt pris) till den här högen tyvärr brukar jag komma på det i samma stund som jag behöver dem och då är det lite sent...
EDIT: har visst blivit lite OT, men om jag ska försöka rädda upp situationen: givetvis är det när jag behöver öppna en garageport och inte hittar kontrollen som jag saknar dessa batterier...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
EDIT: har visst blivit lite OT, men om jag ska försöka rädda upp situationen: givetvis är det när jag behöver öppna en garageport och inte hittar kontrollen som jag saknar dessa batterier...
Knockonwood: VHF är i princip samma sak som du kallar komradio(privatradio), skillnaden är att det du använde tidigare låg på 27Mhz med långa antenner och bra räckvidd(ibland runt jorden) och VHF ligger runt 156-174Mhz, mindre antenner och skaplig räckvidd.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Xdigger, ja jag minns att det var en hel del italiensk tjatter i komradion på den tiden.
Sorry kleppan, nu skall jag sluta med OT.
Sorry kleppan, nu skall jag sluta med OT.
Min Mamma behöver en öppnare till sin garageport. Nu kan jag inte terminologin, men porten är i ett stycke, dvs inte i flera ledade sektioner.
Däremot går den hyfsat lätt att öppna. Dock inte för Mamma.
Vad är det bästa och mest lätthanterade på marknaden idag? Det får vara max två knappar, Öppna och Stäng.
Däremot går den hyfsat lätt att öppna. Dock inte för Mamma.
Vad är det bästa och mest lätthanterade på marknaden idag? Det får vara max två knappar, Öppna och Stäng.
Jag köpte den i en butik i Saltsjöboo tror jag, men där jag handlade finns inte längre någon butik vad jag kan se. Då var det Atodor som tog hem Liftmaster, dom heter nu Accessa tror jag, så där borde du kunna handla alt hitta en åf.
Tack 
Klicka här för att svara