Upptäckte efter någon dags byggande att man när carport eller garage byggdes....satt bärlinan på upplag "i-balk" så sitter den sista regeln där jag ska bygga nya öppningar på fel sida stålbleck....tog någon dag innan jag upptäckte detta.........så bara att hämta tigersågen.....såga loss spikarna till brädningen osv.... Pust....den kommer bli tjock den väggen...!

• Inredning av ett garage under konstruktion med träreglar och bärlina, synlig I-balk och material på golvet, utsikt mot en parkerad bil.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Lite pilligt men det börjar bli något iaf..

• Halvfärdigt garage med öppet tak, delvis stängd port och diverse föremål och verktyg inuti.
    Skapa konto
Kan någon förklara hur man kopplar photobeam sensorer så att man får igång dessa? Fick lite olika beskrivningar från tre olika papper / manualer....i paketet

Är en sådan metallcraft port med fjärr och sensor på ömse sida om porten för att porten ska stanna om något/någon är iväg en....så känns viktigt att få till detta direkt...!

Lite panel på ...är inte färdigt ena porten ska monteras klart i helgen hoppas jag....sedan ska det till lite smygar osv...men börjar se något ut iaf....

• En nästan färdigställd svart garagebyggnad med en monterad port och arbetsmaterial bredvid.
    Skapa konto
  • Gilla
ati
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.