Hej vi har ett garage som mäter 5000X2200 ca och kollar på alternativ av leverantörer. Då den är väldigt bred blir det svårt att köpa en port från hyllan utan den blir special. Vi har fått offerter från Garageportexperten men undrar om någon har nått tips på bra leverantör?

• Gilla
Anders30
  • Laddar…
Porten ska vara 5000x2200? Det är ungefär som min port. Vad för port vill ni ha?

Rullport så slipper man instickande skenor.

Min är en Crawford, men jag tycker Hörmann känns bättre i kvalitet.

Vi har en Teckentrup 450x220 och den har fungerat utan problem i de 13 år den suttit monterad. Teckentrup är stora i Tyskland och har blivit större i Sverige även om de är en liten aktör. De har många snygga alternativ för att kunna bygga den port du vill ha i fråga om sektionshöjder, fönsterplacering, gångdörrar, färg och struktur.

Rabbithole Johannes Carlsson skrev:
Porten ska vara 5000x2200? Det är ungefär som min port. Vad för port vill ni ha?

Rullport så slipper man instickande skenor.

Min är en Crawford, men jag tycker Hörmann känns bättre i kvalitet.
Hej och tack för input!

Vi vill ha en automatisk rullport som man kan öppna och stänga från bilen:) De verkar sticka i pris men det har nog med storleken att göra...?

B Beppo skrev:
Vi har en Teckentrup 450x220 och den har fungerat utan problem i de 13 år den suttit monterad. Teckentrup är stora i Tyskland och har blivit större i Sverige även om de är en liten aktör. De har många snygga alternativ för att kunna bygga den port du vill ha i fråga om sektionshöjder, fönsterplacering, gångdörrar, färg och struktur.
Det låter bra. Har fått samma feedback gällande Teckentrup och det känns positivt med en sådan referens.

Hörmann har 6m som maxbredd på sin rullport

• Gilla
Nero212
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.