Medlem
· Västragötaland
· 1 035 inlägg
Har en firma här som på förmiddagen har smällt upp en ny garageport. Enligt tidigare diskussion så skulle de ta ur för den nya portens karm är något större än den gamla.
Istället har de monterat porten på insidan innergipsen! Dessutom så har man lämnat kvar den gamla garageportens karm. Det ser tamigtusan inte klokt ut. Dessutom så förstör man ju helt och hållet garageskalet. Men när vi pratade med arbetsledaren så säger han att man alltid gör så!?! Det har jag väldigt svårt att tro.
Dessutom så är det en stor glipa på ena sidan garageporten och det hade man tydligen tänkt lämna så. Vad trött jag blir!!!
Istället har de monterat porten på insidan innergipsen! Dessutom så har man lämnat kvar den gamla garageportens karm. Det ser tamigtusan inte klokt ut. Dessutom så förstör man ju helt och hållet garageskalet. Men när vi pratade med arbetsledaren så säger han att man alltid gör så!?! Det har jag väldigt svårt att tro.
Dessutom så är det en stor glipa på ena sidan garageporten och det hade man tydligen tänkt lämna så. Vad trött jag blir!!!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Dessa måste ju monteras på insidan för att porten ska gå att skjuta upp. Så det är helt riktigt. Din gamla karm var för slagportar? Dessa kan vara monterade längre ut i konstruktionen.
Med lite drevning och smygbrädor ska det nog bli snyggt ska du se!
Med lite drevning och smygbrädor ska det nog bli snyggt ska du se!
Klicka här för att svara