4 474 läst ·
32 svar
4k läst
32 svar
Går inte att öppna min tråd.
[TABLE="width: 400"]
[TR]
[TD]
[/TD]
[TD="width: 100%"]Database error[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: bodytext, colspan: 2"]The Byggahus.se database has encountered a problem.
Så här blir det för mej för 30 sek sen i "Stora missuppfattningstråden"
Jag kan öppna andra trådar (dock inte alla) men inte den [/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TR]
[TD]
[TD="width: 100%"]Database error[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: bodytext, colspan: 2"]The Byggahus.se database has encountered a problem.
Så här blir det för mej för 30 sek sen i "Stora missuppfattningstråden"
Jag kan öppna andra trådar (dock inte alla) men inte den [/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Detta är definitivt en komplott från forumledningen för att folk ska tvingas att använda BH appen istället. Som läget är just nu så funkar Tapatalk/BH apparna på dom trådar där det inte funkar i browsern.

http://www.byggahus.se/forum/inform...ar-iphone-och-android-app-34.html#post1656656ButterflyRacing skrev:
Med tanke på att allt funkar bra i Tapatalk HD måste jag säga att jag i viss mån betvivlar din konspirationsteori.Nimajneb skrev:
Nu ska du inte komma här o sabba när jag lägger ut mina rökridåerAlfredo skrev:
Ska ni blanda in hederliga, oskyldiga medborgare också?
Jag är fullt upptagen med att gömma mig i soffan och läsa det lilla som händer på Byggahus en såhär slö dag. Så det är skönt att Tapatalk rullar på ostört i alla fall
Jag är fullt upptagen med att gömma mig i soffan och läsa det lilla som händer på Byggahus en såhär slö dag. Så det är skönt att Tapatalk rullar på ostört i alla fall
Som inloggad kan jag inte öppna en del trådar som jag har svarat i 
Har prövat både FF och IE
Har prövat både FF och IE
Tex tråden i eldelen om att hjälpa hempulare kan jag inte öppna, resultat:
"Database error
The Byggahus.se database has encountered a problem."
Och lite mer text.
Loggar jag ur forumet kan jag dock gå in i tråden.
(Det kändes nästan lite konstigt att logga ut, minns inte när jag senast tryckte på den "knappen"
)
"Database error
The Byggahus.se database has encountered a problem."
Och lite mer text.
Loggar jag ur forumet kan jag dock gå in i tråden.
(Det kändes nästan lite konstigt att logga ut, minns inte när jag senast tryckte på den "knappen"
Administrator
· Skåne
· 8 666 inlägg
Databasservern kraschade igår förmiddag. Vi fick en blåskärm och lyckades starta om servern hjälpligt. Tydligen uppstod vissa fel och vi tittar på det så snart vi kan.