Hej,
Efter en fönsterrenovering/målning går det nu inte att sära på yttre och inre fönsterbågarna, för att komma åt persienner. Det känns som att de har "limmats ihop".
Ett fönster gick bra med då följde det med lite färg och trä runt ett skruvhål.
De andra fönsterna sitter som berget. Har ni tips på hur jag särar de utan att de går sönder?
MVH
Philip