I mina lekmannaögon ser det ut som att det inte går någon ström till det här proppskåpet, och att jag skulle kunna ta bort det. Eller kan det vara så att strömmen går in på baksidan av skåpet?!
Ja, det ser banne mig ut som att sitter kablar där bak! Inte läge att gå loss med kofoten, således. Hur svårt/dyrt tror ni det är för en elektriker att ta bort skåpet? (Tack för svar!)