1 732 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Går det lägga gräs på gräs?
Håller på att gräva en rabatt. Funderar då på om det går att använda det uppgrävda gräset till att höja ett parti i trädgården som lutar.
Tänker att jag ska lägga dressjord under, stampa till och dressa ovanpå för att jämna ut?
Vad tror ni?
Tänker att jag ska lägga dressjord under, stampa till och dressa ovanpå för att jämna ut?
Vad tror ni?
Hobbysnickare
· Västra Götaland
· 1 496 inlägg
Det funkar. Jag brukar hacka med spaden så att gräset under luckras upp lite först och trampa till ordentligt efter att du lagt till de nya tuvorna.
Hobbysnickare
· Västra Götaland
· 1 496 inlägg
Skit i dressjord.
Klicka här för att svara