Lägger plattor för fullt. Benders Labyrint antik gråmix (21x14). Klassisk "löpförband". Skall "markera" gångar och uteplats med ett "rullskift" och i hörnen skall rullskiftet vara rundat. Min fråga är vad man gör med det lilla mellanrum som uppstår mellan plattorna vid rundningen. Fyller man det med stenmjöl eller kapar man små "ifyllnadsbitar" ?