går det at lossa denna koppling gänga finns i den mörka delen , eller ska man såga avlångt istället å skjuta in panelen från sida,hade hellre haft runt hål.
Redigerat:
Är någon typ av halvkoppling med klämring gissar jag på och då får du inte bort det utan att kapa röret. Eller ja det finns sätt men då finns risken att röret måste kapad endå.
Mitt förslag är att du skjuter in den där nasty gamla täckbrickan bakom panelen och gör ett så stort hål så muttern ryms genom sen kör du med en delad/slitsad täckbricka i krom eller liknande
Mitt förslag är att du skjuter in den där nasty gamla täckbrickan bakom panelen och gör ett så stort hål så muttern ryms genom sen kör du med en delad/slitsad täckbricka i krom eller liknande
Ska inte dessa anslutningar användas längre så är det ju bara kapa bort dom med tigersågen.
Vill du gänga ur dom ur anslutningen i väggen utan att förstöra dessa så är det nippelnyckel som gäller.
Såhär ser produkten ut.
Det är oftast en linad 15-gänga i väggen.
Och den i sin tur sitter oftast i denna typen av övergång dolt, till kopparrör med hårdlödning:
Vill du gänga ur dom ur anslutningen i väggen utan att förstöra dessa så är det nippelnyckel som gäller.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Såhär ser produkten ut.
Det är oftast en linad 15-gänga i väggen.
Logga in
Skapa konto
Och den i sin tur sitter oftast i denna typen av övergång dolt, till kopparrör med hårdlödning:
Logga in
Skapa konto
Klicka här för att svara