Vi har flera såna kvisthögar. De är väldigt luftig och tar mycket plats, så efter ett tag börjar jag tömma gräsklipparen ovanpå den. Gräsklippet och löv gör att den sänks ner lite grand Efter ett år kan man också lägga lite jord ovanpå.
Resten försvinner av sig själv, bara man ger det tid