jag har ett gammalt element, 30 - 40-tal som saknar upphängning, är det någon som har tips på hur jag gör?
 
Är elementet stort och tungt?
Dessa hängde oftast på hållare (2 st) som bultats i väggen med expander eller franska. Hållarna var regäla plattor i järn med en bock på så att motsvarande påsvetsad platta bak på elementet, hakade på/över den på väggen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.