Hej
blandaren läcker mellan varmt o kallt.
Finns det reservdelar till dessa. Någon som vågar sig på rsk numret.
Personen jag hjälper skall bo kvar i ca 10 veckor och vill duscha varmt den tiden men vill inte kosta på ny för 2kkr.
blandaren läcker mellan varmt o kallt.
Finns det reservdelar till dessa. Någon som vågar sig på rsk numret.
Personen jag hjälper skall bo kvar i ca 10 veckor och vill duscha varmt den tiden men vill inte kosta på ny för 2kkr.
Det är en Mora Temp.
Spränkskiss hittar du här:
http://www.e-magin.se/paper/34b5nbbh/paper/1#/paper/34b5nbbh/55
Skruva isär allt, rengör och lägg i ättika/citronsyra över natten.
Skruva ihop igen och smörj med armaturfett. Det är det billigaste att börja med innan du köper reservdelar.
Spränkskiss hittar du här:
http://www.e-magin.se/paper/34b5nbbh/paper/1#/paper/34b5nbbh/55
Skruva isär allt, rengör och lägg i ättika/citronsyra över natten.
Skruva ihop igen och smörj med armaturfett. Det är det billigaste att börja med innan du köper reservdelar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
