Hej!

Har gjort det stora misstaget att lämna kvar maskeringstejp på plåtdetaljer efter målning av huset. :(

Vet någon något bra medel eller tips om hur man lättast får bort maskeringstejpen och klistret?

Mvh Klas
 
Ok, tack!

/Klas
 
Har hört att T-sprit kan göra svart plåtbleck flammiga!! Stämmer det ni som testat?
 
Jag har upptäckt att "Köksspray" tar bort det mesta, typ klisterrester etc. Spreja på och låt verka nån minut, gnugga, borta! Jag har inte fått några märken på målade ytor efteråt.
 
Köksspray?
 
Bob_the_builder
Antar att det är köksrent som avses (fettlösligt rengöringsmedel, "Kitchen super duper shine dirt go- away").
 
Bob_the_builder skrev:
"Kitchen super duper shine dirt go- away").
Jag letade efter den på ICA, men hittade inte den....

;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.