Köpte lite konstgödsel för några år sedan men har inte använt det på något år. Tyvärr hade jag inte förslutit förpackning så bra så när jag nu tog fram påsen var det inte längre i form av kulor utan mer som ett fuktigt pulver, har förvarats i ett ouppvärmt uthus.
Kan man fortfarande använda det eller har det ingen effekt längre?
Själv tror jag att det bara antagit en annan form men fortfarande är användbart men tänkte jag skulle höra om jag har rätt.