roland53 roland53 skrev:
Det brukar vara i bögarna som eventuell asbets finns. Det du har på bild ser ut som vanlig vitull.
Jag nominerar detta till årets felskrivning i forumet. För det är väl en felskrivning? 😂
 
  • Gilla
Mats och 2 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Jag nominerar detta till årets felskrivning i forumet. För det är väl en felskrivning? 😂
He,he ja som det kan bli 😢 BÖJARNA givetvis
 
Düsseldorff
Jag kan inte annat än hålla med. Varje gång jag utsatts för asbest så har det varit i bög.
 
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
A anton5432 skrev:
Lever du än?😀
Jodå, still alive... Har hunnit riva ner eternit på ett hus sedan dess också. Men då klädd som om jag sanerade Fukushima...
 
B Beetleboy skrev:
Jodå, still alive... Har hunnit riva ner eternit på ett hus sedan dess också. Men då klädd som om jag sanerade Fukushima...
Bra då vet jag att man iallfall överlever 10 år😉
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.